close


剛剛去聽的艾薇兒的新單曲"Girlfriend"
ㄧ整個聽完英文版的...
真的是超好聽的啦!!!

重點是...
竟然有中文版的耶!!
好驚訝呀!

便是撥了中文版的來聽聽...
聽完...
只有一種感覺可以形容
也太妙了吧!

聽著艾薇兒唱中文真的很妙
說真的不看歌詞...
我真的聽不懂他在唱什麼耶!!

中文版的是別有一番風味啦!!!
不過...
英文版的真的超超超好聽的啦!!!!


來聽聽看中文版的吧!!

建議看著中文版的歌詞聽!
真的很妙!!!

Hey Hey You You 我不喜歡你女朋友
No way No way 你需要一個新的
Hey Hey You You 我可能會是你的女朋友
Hey Hey You You 我知道你喜歡我
No way No way 這不是一個秘密
Hey Hey You You 我要當你的女朋友
You're so fine I want you mine
You're so delicious I think bet you're all the time
So addictive Don't you know
What I can do To make you feel alright
Don't pretend I think you know
I'm damn precious Hell Yeah
I'm the mother fucking princess
I can tell you like me too
And you know I'm right
She's like so whatever
You can do so much better
I think we should get together now
Well that's what everyone's talking about

arrow
arrow
    全站熱搜

    吳菁菁 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()